Wednesday 5 October 2011

Action SPEAKS louder than words, please?

Action speaks louder than words, please? Don't just said it, I want you to DO it. I'm begging you. Jangan seperti 'cakap tak serupa bikin'. Aku betol-betol sengal bila jumpa orang sebegini rupa. Buat salah yang teramat berat kesalahannya, then, rilek-rilek je minta maaf. Like nothing happened. Like there's no offenses and no offender. Wehh, aku nak ACTION,  not just a sorry word. Buatlah betol-betol yang ko tengah 'minta maaf'. Tunduk bila jumpa aku ke, buat baik dengan aku ke, tidak mengulanginya ke, haa. Baru aku ada berkenan. Ini tak, dah minta maaf, cot cot buat lagi. Bukan setakat 'buat lagi', malah lebih teruk dari dulu. Memang sengal lahh. Manusia, manusia~



No comments:

Post a Comment

Senang-senangkan hati anda untuk tinggalkan jejak di sini :)