Wednesday 7 March 2012

JPJ Test 7 Mac 2012

Guess what? Aku LULUS! Yayyyy! *Lets dance!

Alhamdulillah, Allah S.W.T SETIA bersama aku. Aku berjaya tidak membazirkan RM150 untuk membayar jika gagal. And aku pun berjaya tidak memenatkan bapa aku dari menghantar aku ke tempat belajar memandu setiap Jumaat & Sabtu tiap minggu lagi, yang memakan masa 1 jam sejauh 75KM untuk pergi sahaja. Belum lagi ulang alik dah makan 2 jam & sejauh 150KM. Wuuu~

Tak sabar rasanya nak dapat Lesen P sendiri, yang bernilai RM370. *mahal woo, memang harganya ke? sapa yang dah lulus JPJ, respon please.. Kamu bayar berapa? Aku kira semua duit yang telah dikeluarkan untuk ambik lesen  kereta je, sebanyak RM1175. Banyak dah parents sumbangkan. 


I promise, one day, aku akan bayar balik dengan parents :)


Kepada kawan-kawan yang belum ujian lagi, all the best! Yang penting, JANGAN NERVOUS! Be cool~  :)
Assalamualaikum...
   

No comments:

Post a Comment

Senang-senangkan hati anda untuk tinggalkan jejak di sini :)