Wednesday 30 November 2011

The Awkward Moment -.-'

Biology Paper 3
2.00 p.m until 3.30 p.m..
30 November 2011...


Dalam aku tengah khusyuk menjawab soalan paper 3 Biology tiba2 kedengaran bunyi lagu 'IMPOSSIBLE by Shontelle' dari phone someone.. Aku maki hamun dalam hati, ''heh! sapalah orang tengah kol sik sahut gik phone nya? hey pengawas, sahut lah oi! angol ku dengar bah''. Dalam masa yang sama, aku puji 'someone' yg punya phone sebab sama ringtone dengan aku. Aww, same with me yaww! :D Aku dengar bunyi muzik ya makin dekat. Tiba tiba..... ''sapa mpun phone tok?'', kata pengawas sambil show tinggi2 phone warna purple dari pintu belakang bilik peperiksaan. Okay, waktu ya aku sik toleh kebelakang, sebab soalan di depan mata aku lebih penting. hehe. Tiba2 ada sorang kawan nunggah, ''RUL! Tepon ktk rul!''SHAME ON ME! -.-'





No comments:

Post a Comment

Senang-senangkan hati anda untuk tinggalkan jejak di sini :)