Tuesday 13 December 2011

Kerja adik-adik ku.

Mukadimah cerita aku tok, pada suatu petang, dimana adik aku yang 2 orang ya menggila. Atang sot nya duak ya. Abis sticker dinding bilit aku jadi bahan k nganok senganok. Aku pun heran. Haihh. 





Alin: People always make me angry!!
Aku: Bird. 



Ikot dialog cerita ''Fairy Odd Parents''. Pengaruh besar tu -.-'


''Alin dekik pokok sik pakey baju''. 

Aku balas dendam :3

HAHAHAHAHHA! Tutt~


Epp! Sebarang jak nya. Macamlah. Heh -.-' 




Yeah nganok senganok.-.-'

Part tok ku 'suka' ilak. HEH SABAR JAK LA! -.-'


Diam ko! Sukati ku lah tetak giney. -.-'

Habis dinding dikerja sidak. 

Aku sedar la aku gemok -.-' 

Alia: Alin ayu
Alin: Euww


staffiq :3

Okay, part tok ku sik henti2 tetak. xD

Hahaha, u u u u a a a a i i i i u u u u 

Adoiyay. Penat aku melayan nya duak ya tetiba atang sot nya. Dah la selagik sik puas, selagik ya tulis banyak2. Wehh kertas kuning aku ya kin abis! Hadiah cikgu ya bah.. Sob...sob... T_T



No comments:

Post a Comment

Senang-senangkan hati anda untuk tinggalkan jejak di sini :)