Sunday 19 February 2012

Re: TWIN

Aku tak berapa sangat nak guna english. Kalo campur-campur tu memang expert. Tapi dah full english, hehe (ketawa tersengih). Maksud aku, aku nak cakap melayu. Aku tak dapat nak balas guna full english macam my twin buat. *jeles aa dengannya. Hehe.

Entry ni adalah reply bagi ENTRY ni.

**Assalamualaikum. Thini, thanks a lot my dear. Appreciate it so much. I like it! :D
Aku ada sorang kawan. Namanya SENAKHATHINI BINTI NARUDIN. Kalau korang nak tau, dia twin aku. Entah aa kenapa. Asal aku jalan-jalan dengan dia, mesti ada yang tegur. "E'eh, kembar ka?".. "Kitak duak adik beradik ka?".. Aku dengan Thini cepat-cepat pergi depan cermin, tengok apa yang buat kami kembar. Bagi kami, takda pun yang sama (maybe mata kami tak berapa pandai menilai yang samanya. hehe). Sejak dari tu, kami buat kesimpulan yang kami ni KEMBAR. Yerrdehh. Haha!



Thini kawan yang baik. Dia hargai kawan-kawannya. Sebab tu aku tak pernah ada rasa nak tak ngam dengan dia. Dia juga sorang yang ayu, cantik, sweet girl, bersopan.. Mungkin sifat aku sama dengan dia kot, kan kami twin? HAHAHAHA! *mengada. Dia suka tolong aku. Always be there for me. Masih teringat bila aku sakit memang sakit sesangat sangat sangat kat badan belakang disebabkan tidur tak betul dalam khemah pengakap, Thini sanggup temankan aku berjaga malam dan tolong urutkan badan belakang aku. Kebetulan juga dia satu khemah dengan aku. Aku tak pernah lupa waktu tu. Hanya dia yang sudi temankan aku. Thanks dear :)




Aku dah anggap dia macam adik aku. Hehe.

P/S: Thini I love you. I need you. I miss you. I want you (sounds lesbian -.-' HAHAHAHA!)

No comments:

Post a Comment

Senang-senangkan hati anda untuk tinggalkan jejak di sini :)